loading...

طراحی فروشگاه اینترنتی

بازدید : 1789
يکشنبه 1 خرداد 1401 زمان : 18:06

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از چند مرحله تخصصی انجام می شود. شما می توانید، با داشتن مهارت در زمینه ارتقای سایت و افزایش بازدید، سایت خود را پیشرفت دهید و موفقیت های بسیاری برای فروش محصولات مختلف به دست آورید. تمامی کسب و کارها برای پیشرفت و گستردگی کار خود باید نسبت به داشتن سایت فروشگاهی موثر اقدام کنند در غیر این صورت تنها با فروش محصول به صورت فیزیکی درآمد چندانی حاصل نخواهد شد. در ادامه شما را به صورت تخصصی با مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی آشنا خواهیم کرد.

مراحل سه گانه طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی در سه مرحله مهم انجام می گیرد. در وهله اول باید وایر فریم مورد نظر برای سایت شما ایجاد شود. در این زمینه تکنسین های سایت و کدنویس ها به نظرات و نیازهای شما توجه می کنند و وایرفریم را بر اساس خواسته های شما از یک فروشگاه اینترنتی ایجاد خواهند کرد. وایر فریم در واقع یک تصویر کلی از مشخصات سایت شما است و نقشه کلی صفحه فروش اینترنتی شما را مشخص می کند. این نقشه ها ساختار صفحات و چیدمان آن ها را در کنار هم مشخص می کنند.

در مرحله دوم، نوبت به طراحی گرافیکی فروشگاه اینترنتی مورد نظر می رسد. پس از تایید وایر فریم اولیه، طراحی گرافیکی مربوط به فروشگاه اینترنتی ایجاد می شود. هویت بصری سایت شما در این مرحله مهم تعیین خواهد شد. این طراحی ها بر اساس نقشه اولیه سایت شما ایجاد خواهند شد. طراحی گرافیکی فروشگاه اینترنتی جزییات طرح و شما و کسب و کارتان را مشخص خواهد کرد.

در مرحله سوم کدهای مورد نظر پیاده سازی خواهند شد. برنامه نویس ها، پس از طراحی گرافیکی، سایت شما را به یک سایت فروشگاهی حرفه ای تبدیل می کنند. کدنویسی یک وب سایت باید به صورت اصولی و دقیق انجام شود تا نتیجه مطلوب را در طراحی فروشگاه اینترنتی شما به دنبال داشته باشد.

وردپرس یا پرتال؟

طراحی فروشگاه اینترنتی در دو قالب وردپرس یا پرتال انجام می گیرد. به همین خاطر مشتریان گاها بین این دو قالب سایت فروش مردد می شوند و قدرت انتخاب در میان آن ها نخواهند داشت. وردپرس قابلیت توسعه بسیار بالایی دارد. به همین خاطر در صورتی که در ادامه فعالیت فروش، قصد اضافه کردن قابلیت های بیشتری را به سایت خود داشته باشید، بستر آن در وردپرس برای شما فراهم خواهد بود.

اما پرتال نیز مزایای خاص خود را دارد. شما با استفاده از پرتال، قادر به استفاده از قالب های از پیش تعریف شده خواهید بود و دسترسی بیشتری به قابلیت های طراحی سایت خواهید داشت. این در حالی است که در سیستم وردپرس بسیاری از قالب های از پیش تعریف شده به زبان اصلی تنظیم شده اند و به همین خاطر با وب سایت های فارسی زبان چندان تطابق ندارند. از طرفی کار با پرتال بسیار ساده تر از سیستم وردپرس است. پرتال ها با پشتیبانی همیشگی تیم و کارشناسان سایت مورد استفاده قرار می گیرند و مزایای بی شماری برای کاربران به همراه دارند.

مزیت مهم پرتال، نسبت به وردپرس هزینه به صرفه آن است که استفاده از آن را برای بسیاری از مشتریان میسر می کند. با این حال عدم وجود قابلیت پیشرفت در این سیستم، توجه بسیاری از مشتریان را به سیستم وردپرس جلب می کند. لازم به یادآوری است که طراحی فروشگاه اینترنتی شما در هر یک از سیستم های وردپرس یا پرتال، بسته به گستردگی و پیچیدگی فروشگاه مورد نظر شما، در مدت زمان به خصوصی انجام خواهد شد.

برچسب ها 25 ,
بازدید : 31
يکشنبه 25 ارديبهشت 1401 زمان : 5:31

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی در سال های اخیر از خدمات پر استفاده مردم در عرصه های مختلف تجاری بوده است. این روزها مردم هر کالا یا خدماتی را به سهولت در اینترنت پیدا می کنند و به صورت غیر حضوری کلیه خریدهای خود را انجام می دهند. از این رو استفاده از خدمات آنلاین فروش برای همه فروشگاه ها و کسب و کارهای حرفه ای اهمیت دارد و بر رونق کار آن ها می افزاید.

طراحی فروشگاه اینترنتی یک روش موثر در افزایش درآمد ماهیانه شما محسوب می شود. برای ساخت این فروشگاه باید به برخی موارد دقت داشته باشید. در این فروشگاه ها باید ابتدا محصول خود را به درستی تعریف کنید تا مشتری به خوبی با کالای شما آشنایی داشته باشد. انتخاب نام مناسب برای سایت هم یکی از اصول موفقیت در طراحی فروشگاه اینترنتی محسوب می شود. داشتن مجوزهای قانونی نیز در این زمینه به شما کمک می کند. همچنین شایسته است، صفحه اینترنتی کسب و کار خود را به روش های مختلف تبلیغ کنید.

تعریف صحیح محصول در طراحی فروشگاه اینترنتی

همان طور که اشاره کردیم، معرفی دقیق محصولات برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یکی از مهمترین مواردی است که باید مد نظر داشته باشید. برای شناساندن محصولات خود باید به چند سوال مهم پاسخ دهید. در وهله اول به فیزیکی یا غیر فیزیکی بودن محصولات توجه داشته باشید و این که آیا باید آن را برای مشتریان ارسال کنید یا خیر. در این صورت باید در خصوص تحویل کالا به مشتریان نیز اقداماتی انجام دهید.

این که مشتریان شما در چه گروه سنی و جنسیتی قرار دارند، برای افزایش بازدهی فروشگاه اینترتی شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین عمومیت محصول شما نیز یکی از عوامل مورد توجه در حین طراحی سایت است.

پخته کردن ایده طراحی سایت

برای طراحی فروشگاه اینترنتی شناختن محصولات یک مسئله اساسی است. پس از این که ماهیت محصولات خود را روشن کردید، برای فروش بهتر آن ها راهکارهای بهتری به دست می آورید. همچنین روش انتخاب نام مناسب نیز با محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی ارائه می دهید، ارتباط مستقیم دارد. در این زمینه نامی تاثیر گذار برای فروشگاه انتخاب کنید.

پس از طراحی فروشگاه اینترنتی برای برجسته کردن محصولات خود در فضای مجازی تلاش کنید. در این خصوص به دنبال نواقص و مشکلات سایت نیز بگردید. به این ترتیب بهتر می توانید، به مشتریان خود خدمت کنید. با رفع این ایرادات، بی شک فروش بیشتری از سایت طراحی شده خواهید داشت.

خرید هاست مناسب در طراحی فروشگاه اینترنتی

همانطور که می دانید هر مغازه ای در مکان فیزیکی راه اندازی می شود. میزبان یا هاست وب سایت شما نیز حکم مکان فیزیکی فروشگاه اینترنتی شما را دارد. در هاست کلیه اطلاعات وب سایت شما جای می گیرد و همه می توانند، سایت شما را در این قالب مشاهده کنند.

در زمان خرید و انتخاب هاست نیز به ویژگی های مهم آن دقت داشته باشید. در این زمینه به دنبال ارزان قیمت ترین هاست نباشید. چرا که هاست ارزان قیمت به مرور شما را با مشکلات جدی رو به رو می کند. پس از کلیه این اقدامات اولیه برای طراحی یک سایت، نوبت به افزایش جذابیت ویترین سایت می رسد. این مرحله برای جذب مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه نیازی نیست برای طراحی سایت از صفر شروع کنید. شما می توانید از قالب های از پیش آماده شده نیز استفاده کنید.

برچسب ها 27 ,
بازدید : 40
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 زمان : 11:40

طراحی فروشگاه اینترنتی

خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی برای کنار گذاشتن روش های سنتی و قدیمی فروش انجام می شوند. این خدمات شامل کلیه مراحل فروش از بازدید مشتریان از کالاها و خدمات مربوطه گرفته تا خدمات مربوط به پرداخت و پشتیبانی تحویل محصول مورد نظر می شوند. طراحی فروشگاه اینترنتی برای ایجاد بستری امن در زمینه فروش محصولات مختلف انجام می گیرد. در این زمینه به موارد متعددی توجه می کنند تا کیفیت طراحی این فروشگاه ها را افزایش دهند.

زیبایی سایت و فروشگاه مورد نظر یکی از موارد مهم و حائز اهمیت در این زمینه محسوب می شود. زیبایی و جذابیت سایت، بر جلب توجه میزان بیشتری از مشتریان تاثیر گذار می باشد. در ادامه با ویژگی های مهم یک سایت فروش اینترنتی بیشتر آشنا می شوید.

ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی

در طراحی فروشگاه اینترنتی، در وهله اول به کاربردی بودن سایت مورد نظر توجه می شود. اگر استفاده از فروشگاه اینترنتی شما ساده نباشد، بی شک مشتریان نیز قید خرید از فروشگاهتان را می زنند. در این رابطه، حتی اگر به زیبایی سایت خود اهمیت داده باشید، باز هم موفقیت چندانی کسب نخواهید کرد.

هویت آنلاین شما نیز در این فروشگاه ها باید مشخص و واضح باشد. نشان دادن دقیق نوع کسب و کار برای جلب اعتماد مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در طراحی این سایت ها از استانداردهای مهم جهانی استفاده می کنند. در مرکز طراحی فروشگاه اینترنتی، کلیه پشتیبانی های لازم برای استفاده از سایت نیز انجام می شود و آموزش های لازمه در این زمینه به مشتریان ارائه خواهند شد.

در هر یک از این سایت ها، امکانات و قابلیت های بسیاری در دسترس مشتریان قرار می گیرند که فرایند خرید را برای آن ها ساده تر خواهند کرد. وب سایت های فروش اینترنتی بر اساس ویژگی ها و نحوه عملکرد به دو دسته مهم تقسیم بندی می شوند که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

انواع وب سایت های فروش اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی به دو صورت واکنش گرا و بهینه سازی شده انجام می گیرد. در شیوه اول، فروشگاه اینترنتی شما، خودش را با اندازه صفحه تطبیق می دهد. به این ترتیب کاربر با هر دستگاهی قادر به دسترسی به سایت شما خواهد بود و کلیه اطلاعات مربوط به سایت شما برای وی نمایش داده می شوند.

در دومین نوع وب سایت ها، از قوانین سئو در راستای بهبود و بهینه سازی سایت استفاده می کنند. در این سایت ها کلیه استانداردهای سئو رعایت می شوند و بهینه سازی های لازم برای موتورهای جست و جو انجام می گیرند. به این ترتیب رتبه شما در سیستم مرورگر گوگل افزایش می یابد. امنیت قوی این شبکه های اینترنتی یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن ها محسوب می شود.

در این وب سایت ها ابزارها و قابلیت های بسیاری برای پیشرفت و رشد سایت شما وجود دارند. همچنین می توانید، با کمی آموزش در این زمینه، راهکارهای مناسبی برای پیشرفت در سایت و افزایش مخاطبین و بازدیدهای سایت بیابید. در فروشگاه های اینترنتی، به مولفه سرعت بیش از هر پارامتر دیگری توجه می شود. از این رو مشتریان با سرعت عمل بیشتری قادر به خرید خدمات و کالاهای شما خواهند بود. وجود پنل مدیریتی در این سایت های فروش بر کنترل شما بر امور سایت می افزاید و به این ترتیب مدیریت سایت فروشگاهی با سهولت بیشتری انجام می شود.

برچسب ها 11 ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 353
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 14760
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی